Startsidan
Kontakta mig
Design by;

Min egen 18års-tårta!

Datum: 2011-02-18 Tid: 00:24:19
Ja nu var det ju så att jag i måndags faktiskt fyllde år, hela 18 år. Då jag fick frågan vad jag ville ha för tårta sa jag bestämt att absolut ingen annan skulle få göra min födelsedagstårta. Så den satt jag på min självaste födelsedag och snickrade ihop, bra morgonpill :)
Då min kära mormor gjorde sitt traditionella besök på min födelsedag satt jag fortfarande mitt uppe i tårtbakandet. Eller snarare med dekorationerna. Så då jag hade två stycken som i princip satt och kollade på mig medan jag gjorde allt och bara väntade på att jag skulle bli klar så de kunde äta av den, blev jag smått stressad och det syns väl tyvärr alltför mycket på tårtan.

Men jag är relativt nöjd ändå. Sålänge det är min egen tårta så :)


Bottenvåningen bestod av chokladanslag med kokosmousse och tomtefluff. Andra våningen var vaniljanslag med hallonmousse och chokladmousse. Täckt med vaniljsmörkräm och täckt med mff. Dekorationer i marsipan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0