Startsidan
Kontakta mig
Design by;

Grodtårta :)

Datum: 2011-02-17 Tid: 23:55:01
Denna var också ett bra tag sedan den gjordes. Kommer dock inte riktigt ihåg historien bakom den, men det var iallafall inte till någon beställning. Men fick senare smita vidare till min mors jobb, då vi inte vill ha tårta. ;)

Grodorna gjorde jag efter att ha sett Hannas ursöta grodtårta. Där finns en urbra steg-för-steg beskrivning hur de tillverkas också :)


Då det var sån lång tid sedan jag gjorde den här kommer jag inte riktigt ihåg vad jag hade i. Men vet att det är vaniljsanslag och att den är täckt med marsipan. Jag testade även att spackla med glasscreme, funkade inte toppen med marsipan dock. Sen kan jag gissa att det var hallonmousse med vit chokladmousse. Eller något liknande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0