Startsidan
Kontakta mig
Design by;

Ytterligare en såndär slänga-ihop-tårta

Datum: 2011-02-18 Tid: 00:17:07
En dag för någon vecka sedan fick jag återigen ett sug efter att slänga ihop en tårta.
Så himla ledsen över att mina bilder alltid blir så dåliga, och jag vet precis vad det beror på. Anledningen är att jag alltid blir klar så himla sent, så solen har gått ner för flera timmar sedan. ursvårt att få en hygglig bild då. Och hade ju inte sagt nej till en systemkamera för den delen heller faktiskt.. :)

Var första gången jag använde mig av mff. Var först lite skeptisk, men har nog helt ändrat åsikt. Trodde det skulle vara oerhört sött då det i princip bara är marshmallows, men det var det faktiskt inte. Och det blev inte alls lika hårt som sugarpaste blir. Lite problematiskt med att den sprack för mig, men kavlade den lite för tunt.



Vaniljanslag med dumlefluff och vit chokladmousse. Spacklad med hallonsmörkräm och täckt med mff. Dekorationer i marsipan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0