Startsidan
Kontakta mig
Design by;

Fars dags-bak!

Datum: 2010-11-13 Tid: 22:52:09
Då jag hade en beställning till fars dag fick jag slänga ihop det snabbt och hastigt i förmiddags.
Blev en hederlig slät krans, så otroligt underkattat. Det är faktiskt något av det jag bakar som jag faktiskt äter. Gott :) Men också beställt var en budapest, hann dock inte ta någon bild då det plötsligt blev väldigt bråttom. Men kan ju säga att den såg precis ut som alla andra budapestlängder brukar, de är ju lite svåra att variera utseendet på ;)
Däremot, fick den en ros på sig idag, för att vara lite extra fin.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, slätbulle. Mums :D

2010-11-14 @ 00:46:57
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0