Startsidan
Kontakta mig
Design by;

Oj, hur ska detta gå?

Datum: 2010-10-16 Tid: 21:28:35

Starta min alldeles egen bakblogg är något jag funderat på ett tag. Dock brukar det här med bloggandet inte gå så bra för mig, inspirationen sinar så fort. Men nu kommer det ju faktiskt handla om min största passion, bakning!

 

Jag har det senaste året bara blivit mer och mer intresserad, sitter dagligen och tittar igenom tiotals bloggar som alla handlar om samma sak, hittar inspiration och lägger recept i "prova på"-mappen.

 

Lyckan är lika stor varje gång någon uppskattar det man bakat. För ärligt talat, är jag inte så förtjust i bakverk och sånt själv. Ätandet överlämnar jag gärna till någon annan.

 

Så jag antar att det bara är att börja då, och hoppas att det här kan bli något. Hihi :)

 

(Kan ju samtidigt då också passa på att nämna att den underbart mysiga designen är gjord av min kära lilla vän Karin. Merci beaucoup!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0