Startsidan
Kontakta mig
Design by;

Inte alls så läskiga pumpabakelser

Datum: 2010-10-31 Tid: 22:03:24
Nu när det är Halloween och allt tyckte jag det passade med lite Halloween-inspirerade bakelser.
Vi gjorde nämligen ursöta pumpabakelser och spökbakelser i skolan i veckan, underbara.
De var så söta så jag var tvungen att gå hem och göra några själv.
Fast då det var rätt mörkt när jag väl blev klar fick jag inte direkt några bra bilder, och de ser dessvärre väldigt rosa ut. Men som tur var, var de orangea i verkligheten :)



De bestod av vanliga anslag, hallonsylt, vaniljkräm och grädde.
Täckta med suparpaste och den lilla dekorationen gjord i figurmarsipan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0